دستگاه لاستیک درار

در حال نمایش 8 نتیجه

قیمت دستگاه لاستیک درار

قیمت های مختلفی برای لاستیک درار وجود که این اختلاف قیمت در برخی از آنها به دلیل برند، ویژگیها و نو یا کهنه بودن آن است .قیمت دستگاه لاستیک درار برای برندهای مختلف از 30 میلیون تومان شروع شده و تا بالای 200 میلیون تومان نیز میرسد. برای استعلام قیمت در مورد دستگاه های لاستیک درار بازرگانی افضلی، با ما تماس بگیرید:

خرید لاستیک درار

اگر آپاراتی دارید و به دنبال خرید لاستیک درار هستید، بازرگانی افضلی دارای چندین دستگاه برای استفاده های مختلف برای شما قرار داده است. لاستیک درآر ها توسط برندهای مختلفی تولید می شوند.

برای مثال دستگاه درار سواری در مدل های مختلفی وجود دارد که بر اساس نیاز خود می توانید اقدام خرید دستگاه درار سواری کنید. اگر علاوه بر ماشین های سواری قصد دارید به ماشین های سنگین مانند کامیون خدمات ارائه دهید، خرید لاستیک درار کامیونی را پیشنهاد می کنیم.

در حال حاضر دستگاه های درار بازرگانی افضلی شامل موارد زیر هستند:

  • دستگاه درار تیوبلس مدل Bigred
  • دستگاه درار سواری مدل Rodak
  • دستگاه درار سواری مدل Tornado
  • دستگاه درار کامیون مدل Rodak 14/26
  • دستگاه درار کامیون مدل Tornado 14/26

پس از مشاهده دستگاه مورد نظر خود میتوانید برای خرید لاستیک درار و استعلام قیمت و موجودی با ما تماس بگیرید تا کارشناسان پاسخگوی نیاز شما باشند و بهترین مدل دستگاه را با توجه به نیاز شما معرفی کنند.

انواع لاستیک درار

۱. لاستیک درار ۳ پدال:
– ۳ پدال: لق کردن لاستیک، جابجایی سینی دوار و باز/بستن فک‌ها.
– پرفروش و محبوب.

۲. لاستیک درآر ۴ پدال:
– ۴ پدال: مشابه لاستیک درآر ۳ پدال با پدال شوک باد.
– شوک باد جلوگیری از خروج باد در زمان باد زدن لاستیک.

۳. لاستیک درار هلپر دار:
– عملکرد مشابه لاستیک درآر ۳ پدال/۴ پدال با اهرم کمکی بادی.
– مزایا: عدم استفاده از تایلیور، حفاظت بهتر رینگ و لاستیک، عملکرد بهتر.

۴. لاستیک درآر کمرشکن:
– عملکرد مشابه لاستیک درآر ۳ پدال/۴ پدال با ستون عمودی قابل خم شدن به عقب.
– مناسب برای رینگ‌های پهن.

نکته: تفاوت اصلی بین انواع درآورها در تعداد و نوع پدال‌ها و ویژگی‌های خاص هر مدل است.

آموزش کار با دستگاه لاستیک درآر:

۱. نصب ستون عمودی و تنظیم اهرم‌های بالا و پایین.
۲. وصل دستگاه به برق (لاستیک درار تک فاز).
۳. اتصال شلنگ ورودی باد به پشت دستگاه و تنظیم فشار باد.
۴. باز کردن والف لاستیک باد چرخ و خالی کردن آن.
۵. قرار دادن رینگ و لاستیک بی‌باد روی جک لق کن.
۶. فشار دادن پدال لق کن برای جدا کردن لاستیک از رینگ به صورت ۱۸۰ درجه.
۷. قرار دادن رینگ و لاستیک لق شده بر روی سینی دستگاه و تثبیت آن با پدال کلمب.
۸. اتصال اهرم ستونی به رینگ و لاستیک لق شده.
۹. استفاده از پدال گرداننده برای آزاد کردن لاستیک از رینگ.
۱۰. ترمیم یا نصب لاستیک جدید و جابجایی آن روی رینگ.
۱۱. تنظیم لبه داخلی و بیرونی لاستیک روی رینگ با استفاده از اهرم ناخنی و تایلیور.
۱۲. باد دادن به لاستیک و بستن والف.
۱۳. تنظیم میزان باد با درجه باد دستگاه.
۱۴. جمع شدن پدال کلمب‌ها یا فک‌ها و تمام شدن عملیات.

نکته: در لاستیک‌های تیوپلس، توجه به خروج و جا انداختن تیوب همزمان با لاستیک لازم است.